Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Το κρας τεστ





Για πολλούς ανθρώπους, αυτά που ανέλυσε ο Ριζοσπάστης για το θέμα του τείχους του Βερολίνου είναι πολύ ψιλά γράμματα. "Τι μας τα πρήζετε τώρα με τις ιμπεριαλιστικές τακτικές και την απομύζηση ανθρώπινου δυναμικού για το οποίο σπαταλιόταν σοσιαλιστικοί πόροι;", σου λέει. "Η ουσία είναι μια και ο μπακλαβάς γωνία. Στο κρας τεστ καπιταλισμού-σοσιαλισμού, ο σοσιαλισμός έχασε γιατί ο καπιταλισμός είναι καλύτερο σύστημα και ο κοσμάκης αυτό προτίμησε."


Πρέπει να ομολογήσω ευθαρσώς ότι μπροστά σ' αυτό το αφοπλιστικότατο επιχείρημα δεν έχω αρκετή κομματική πειθαρχία για να επιμείνω. Έχει κάτι ακαταμάχητο για μένα ο κυνισμός της γραμμής με την οποία αντιπαρατίθεται ο "σκεπτικιστής" της υπόθεσης. Οπότε μια απάντηση έχω, και στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος με το επιχείρημά του: "ε, αφού είναι καλύτερος ο καπιταλισμός, κάτσε και φάτην. Μη μου τα πρήζεις, ο ένας κλέφτης, ο άλλος λαμόγιο, 'πού είναι τα λεφτά', 'δουλειά δεν έχουμε' και τέτοια. Ούτε 'τι κάνει το ΚΚΕ' και 'πού είναι το ΠΑΜΕ'. Ό,τι θέλει κάνει και όπου θέλει είναι. Τι σε νοιάζει στο κάτω-κάτω; Ο καπιταλισμός δεν είπες ότι είναι ανώτερο σύστημα; Ε, παρ' τον επώμου και παράτα μας. Κι αν έρθει πόλεμος, ντούρος εσύ. Μη διανοηθείς να κλαψουρίσεις 'τι θα κάνουμε;' και 'τα παιδιά μας, τα παιδιά μας!'"


Έχω άδικο, καλή μου κομματική συνείδηση; Εντάξει, έχω άδικο. Πόσο άδικο έχω όμως κι εγώ ο καψερός;


YΓ:Αξίζει πραγματικά τον κόπο η συζήτηση που ακολουθεί στο LR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου