Κυριακή, 3 Μαΐου 2015

«ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ!

Αριστερα και πολιτική




Προφανώς αυτό που κατάλαβε η κυρία Μαρία Καστουνάκη με σχόλιό της στην Καθημερινή της 2/5/2015 (πρώτη σελίδα προβολή παρακαλώ!) είναι ότι ο πολιτισμός που αποπνέεται και διαδίδεται σε όλο τον κόσμο από το Μέγαρο της ελληνικής αστικής τάξης, είναι αυτός που προβάλει στην Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, στην κρίσιμη τούτη περίοδο, σε αντίθεση με τη συγκεντρώσεις της Πρωτομαγιάς που περίπου δυσφήμιζαν την Ελλάδα.

Και τι δεν διαβάσαμε στο σχόλιό της!

Η Πρωτομαγιά, κατ αυτήν, γιορτάστηκε στην Ελλάδα με ένα σπουδαίο «Κοντσέρτο της Ευρώπης» με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Βερολίνου, …γεγονός «διεθνούς εμβέλειας, με συμβολική αξία: την προώθηση της ευρωπαϊκής ιδέας μέσα από τον πολιτισμό» …ότι οι Έλληνες «άντλησαν μόνον εθνική υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια βλέποντας μια διεθνών προδιαγραφών αίθουσα μουσικής»!!!

Ναι, από την αίθουσα που την πληρώσαμε χρυσή αντλούμε περηφάνια όχι από τους αγώνες και την ιστορία μας. Και την ώρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς η «προώθηση της ευρωπαϊκής ιδέας μέσα από τον πολιτισμό» είναι αυτό που καίει τον άνεργο της Ελλάδας και της ΕΕ και τους νεκρούς των πολέμων και των βομβαρδισμών ανά τον κόσμο που στήριξε η ΕΕ, καθώς βέβαια και οι στενάζοντες κάτω από τον μασκαρεμένο φασισμό που στήριξε η ΕΕ στην Ουκρανία και σε άλλες χώρες της Αν. Ευρώπης!

Στον αντίποδα αυτής της σπουδαίας εκδήλωσης μας πληροφορεί η ερίτιμος κυρία, «την ίδια ώρα που το κοινό αποθέωνε τη Φιλαρμονική του Βερολίνου και τον Λεωνίδα Καβάκο, η συγκέντρωση στο Σύνταγμα είχε τα δικά της συνθήματα: «Δεν εκβιαζόμαστε. Ούτε βήμα πίσω». Η κυβέρνηση ανατροφοδοτούσε το αδιέξοδό της, διατρανώνοντας την άρνηση συμβιβασμού και υποχωρήσεων. Τι μπορεί να μεταφέρει πιο αποτελεσματικά την εικόνα μιας χώρας που «τίποτα δεν τη σταματά»; Η αναπαραγωγή αυτιστικών, κούφιων και φθαρμένων «προειδοποιήσεων», ερήμην της πραγματικότητας, ή η ζωντανή απόδειξη ότι η Ελλάδα έχει δυναμική και προοπτική, συντονισμένη στο παρόν και ανοιχτή στο μέλλον;»

Μάθαμε από την κυρία ότι η διεκδίκηση, η μάχη, η αντίσταση στους δανειστές τοκογλύφους οι οποίοι κυριολεκτικά πνίγουν τον λαό μας, δεν είναι παρά «αναπαραγωγή αυτιστικών, κούφιων και φθαρμένων «προειδοποιήσεων», ερήμην της πραγματικότητας»!

Τη μέρα που εκτός των άλλων τιμάμε το αίμα εκατομμυρίων εργατών στο βωμό των δικαιωμάτων της ανθρωπότητας, την ώρα που εμείς τιμούσαμε μεταξύ άλλων και τον Μάη του 36 και τους 200 Κομμουνιστές που εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς στην Καισαριανή, λίγο παρακάτω γινόταν από την κυρία η χυδαία αναπαραγωγή της εθελοδουλίας της μεγαλοαστικης τάξης (γνωστό από την ιστορία αυτό) με όχημα την ορχήστρα του Βερολίνου, η οποία αγνοούμε κατά πόσο γνώριζε ότι αυτή ήταν η «καλή προβολή της Ελλάδος στο εξωτερικό» ενώ οι διαδηλωτές της Πρωτομαγιάς ήταν η κακή εικόνα της Ελλάδος.

Κατά την κυρία «Χθες, 1η του Μάη, στο προσκήνιο δεν ήταν η πολιτική αλλά o πολιτισμός»! Μας κάνει και μαθήματα ότι ο πολιτισμός είναι αντίθετος με την πολιτική που εκφράζουν οι διαδηλωτές την Πρωτομαγιά! Η ίδια η εργατική Πρωτομαγιά προφανώς είναι κάτι που πρέπει να αντικατασταθεί από τον «πολιτισμό» της κυρίας.

Όπως μάλιστα μας πληροφορεί, αυτή την αντιεικόνα της «καλής Ελλάδος» τους «πολιτισμού» απέναντι στους διαδηλωτές, τη χρηματοδότησε χορηγός που κράτησε την ανωνυμία του(!), προφανώς με λεφτά από τον… ιδρώτα του και όχι της εργατικής τάξης που λοιδορεί! Όπως με λεφτά του ιδρώτα του ΔΟΛ, χορηγίες, επιχορηγήσεις, προγράμματα και δάνεια αγύριστα που πληρώνουμε συνεχώς εμείς, κτίστηκε και λειτουργεί το Μέγαρο Μουσικής για να μπορούν κάποιες κυρίες να το χρησιμοποιούν για αντεργατική προπαγάνδα.

Προφανώς η δική της πραγματικότητα είναι ένας απέραντος αντεργατικός καμβάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου