Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

"Η Goldman πίσω από όλα","ψάξτε τρόπο να κερδοσκοπήσετε από την κρίση"-Κυνισμός κι αλήθειες από εναν trader


Tις απόψεις τις έχουμε ξανακούσει. Ειναι η άθλια λογική "εγω ειμαι κερδοσκόπος(trader)-ειναι λάθος η μετάφραση έμπορος- και δεν πάνε να πεθάνουνε όλοι." Πρόκειται για έναν τύπο που πίνει νερό στό όνομα των αγορών και επειδή πρέπει να βρίσκει κάπου να ακουμπήσει για επικοινωνιακούς λόγους, βρίσκει και κάποιον να  κατηγορήσει, οπως τωρα τη GoldmanSachs για την οποία όμως ευχαρίστως και χωρίς δευτερες σκέψεις θα δούλευε.
Από την άλλη τύποι σαν αυτόν είναι λιγότερο επικίνδυνοι από κάτι Παπανδρέου, Βενιζελοπαπαδήμους και σία που παριστάνουν τους προστάτες του λαού. Τουλάχιστον αυτός λέει την αλήθεια:"δουλεύω για πάρτη μου".
Αν το έλεγαν αυτό και οι άλλοι θα είμασταν τώρα αλλού.
Φανταζεστε τους σωτήρες να ομολογούσαν την αλήθεια για λίγο; "Δε δίνω δεκάρα για σας.Ειμαι υπάλληλος των αγορών και σπόνσορές μου είναι οι Τράπεζες. Τι περιμένετε λοιπόν. Βρείτε άκρη μόνοι σας!!!"

*To βίντεο το ειδα στο roufianos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου