Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Ολοι... Έλληνες


Ομοψυχίες, σοβαρότητες, ενότητα θυμάτων και δολοφόνων και γαλανόλευκες στα μπαλκόνια. Οι ίδιες γαλανόλευκες στο μπαλκόνι του Λαυρεντιάδη, του Πάγκαλου, του Σαμαρά του Παπαδήμου και του φτωχού εξαθλιωμενου που απολύθηκε πριν λίγο.
Ολοι Έλληνες είμαστε, τί διάολο. Το είπε και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Αβραμόπουλος και ολα τα "αντικειμενικά" καναλια. Τόπαν κι οι ειδικοί. Οταν οι Ελληνες ενώνονται κάνουν θαύματα. Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί όρθιο  μπροστά τους. Ολοι ενωμένοι κάτω από την ίδια σημαία!
Να ενώσουμε δυνάμεις για την εθνική προσπάθεια ... να ισοπεδώσουμε το λαό, τους ανθρώπους, τη ζωή .... για το καλό μας.
Μετά ακολουθεί ένας ένδοξος αχταρμας. Το '21, το '40-'44 το '67(δεν το πολυείδα) το 2012 κλπ.κλπ
Λες και τότε "όλοι οι 'Έλληνες" στάθηκαν μαζί. Λες και αυτό που λέμε άρχουσα τάξη στάθηκε έστω και μια φορά στην ιστορία μαζί με το λαό στο ίδιο χαράκωμα.
Δε μας χέζετε λεω γω...
Εγώ πάντως σημαία δεν κρέμασα. Ειδα τους άλλους που τόκαναν και ντράπηκα

4 σχόλια:

  1. Εγω παλι Γιωργο την εχω κρεμασει απο την 28η και εκει θα μεινει μεχρι να φυγει η σημερινη κατοχη απο την πατριδα μου. Ονειροπολα; Ισως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε γμτ όταν βλέπω ποιοι άλλοι κρεμανε τη σημαία με τους οποίους τίποτα κοινό δεν έχω δεν καθεται με τιποτα να το κανω.Δε ΒΛΈΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΌΓΟ ΝΑ μπερδευόμαστε όλοι φορώντας τα ίδια ρούχα κρυβοντας την αλήθεια. Οπως ξερεις οι πρωτοι που ετρεξαν να κρεμασουν σημαιες ηταν οι ΠΑΣΟΚοι και οι ΝΔ, ΛΑΟΣ και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις. Για να πω την αλήθεια δεν τα πήγαινα και πολυ καλά ποτε με τις σημαιες και τα πατριωτικά. Εννοείται οτι αγαπάω τον τόπο μου πιο πολύ από τον καθε προδότη (αλλά υπερασπιστη των συμφερόντων της τάξης του)αλλα η σημαια με μπερδευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρταται...κι εσυ απο την πλευρα σου δικιο εχεις. Κι εγω απο την αλλη...ρε γμτ με αιμα φτιαχτηκε αυτη η σημαια, με αιμα και το δικαιωμα μου να την αναστειλω οποτε θελω. Κι αυτο το δικαιωμα δεν θα το απαρνηθω επειδη καποιοι το βεβηλωσαν, ας το απαρνηθουν αυτοι, ουτως η αλλως δεν εχει καμια ουσια στην καρδια τους...

      Διαγραφή
  3. Το πιο σωστό μαλλον θαταν ναχαμε τα δικα μας λάβαρα με δυνατότητα update μολις γινονται μπλουζάκια στις βιτρίνες όπως εχει γινει η σημαία τωρα. Η σημαία έχει γινει μασκα για να κρυβουν τη γουρουνιά τους. Και πάντα το ίδιο έκαναν. Από κεί και πέρα ο.κ. σεβομαι αυτούς που το νοιωθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή