Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Αλ. Αθανασιάδης: «Δεν ψηφίζω το Μεσοπρόθεσμο και αναλαμβάνω τις ευθύνες μου»

ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο βουλευτής Κοζάνης του ΠαΣοΚ σε δηλώσεις του στον ΒΗΜΑ FM
Αλ. Αθανασιάδης: «Δεν ψηφίζω το Μεσοπρόθεσμο και αναλαμβάνω τις ευθύνες μου»



 Σε δηλώσεις του στον ΒΗΜΑ FM ο βουλευτής Κοζάνης του ΠαΣοΚ Αλέξανδρος Αθανασιάδης είπε ότι «δεν θα ψηφίσω το Μακροπρόθεσμο Πρόγραμμα και είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου».

Μιλώντας στην ηλεκτρονική σελίδα του Βήματος ο πρώτος βουλευτής του ΠαΣοΚ που δηλώνει δημόσια ότι θα καταψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα (που εισάγεται αύριο στη Βουλή) λέει: «Ναι θα καταψηφίσω το μεσοπρόθεσμο. Γνωρίζω ότι θα διαγραφώ. Τα έχω μετρήσει όμως όλα έως και την τελευταία λεπτομέρεια».


Ο κ. Αθανασιάδης εδώ και αρκετό καιρό δήλωνε ότι διαφωνούσε με την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και μόλις σήμερα εξεδήλωσε δημοσίως την πρόθεσή του να καταψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο: «Πουλάμε μία κερδοφόρα επιχείρηση, αντί πινακίου φακής. Για μένα η περιουσιακή αξία της ΔΕΗ είναι πάνω από 16 δισ. ευρώ και τα υπολογίζουν σήμερα στα 2,4 δισ. Δεν μπορώ να στηρίξω αυτή την πώληση, γι΄ αυτό αποφάσισα να καταψηφίσω το Μεσοπρόθεσμο. Γενικά είμαι αντίθετος στις πωλήσεις κερδοφόρων ΔΕΚΟ. Η ΔΕΗ είναι ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας», είπε συγκεκριμένα.

Σε ερώτηση εάν υπάρξουν και άλλοι βουλευτές που θα καταψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμό, τι θα συμβεί εάν η κυβέρνηση απολέσει την δεδηλωμένη ο κ. Αθανασιάδης είπε: «Αυτό είναι το μεγάλο δίλημμα. Εγώ υπηρετώ τις αξίες μου και θα πράξω το καθήκον μου, αυτό που συμφέρει την χώρα. Εάν δοθεί η ΔΕΗ σε ιδιώτες επενδυτές τότε τα τιμολόγια θα εκτοξευθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου