apnea
Η πολιτική του μνημονίου βουλιάζει τη χώρα ολοένα και περισσότερο. Φέρνει τα πάνω κάτω στην κοινωνία και επηρεάζει τις ανθρώπινες σχέσεις. Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες οι άντρες και οι γυναίκες κάνουν πλέον λιγότερο σεξ, γιατί είναι εγκλωβισμένοι στο κυνηγητό της ζωής, στον καθημερινό αδυσώπητο ανταγωνισμό ανθρώπου από άνθρωπο, στο στρες της οικονομικής επιτυχίας και της καριέρας, στις αξίες της αγοράς και του καταναλωτισμού.Λουκέτα στην αγορά
Μια μελέτη που έγινε από το πανεπιστήμιο του Γουεστμίνστερ στο Λονδίνο και δημοσιεύτηκε στο επαγγελματικό περιοδικό The Grocer λέει με δυο λόγια ότι όσοι σπεύδουν για αγορές και πετυχαίνουν εκπτώσεις και προσφορές βιώνουν συναισθήματα όμοια με αυτά της σεξουαλικής διέγερσης.. Η μελέτη αυτή είναι όντως σοβαρή και αξιόπιστη διότι δεν γίνεται για κάποιους «ειδικούς» ψυχολόγους του επιπέδου «Άρλεκιν» και «γνωρίστε τον εαυτόν σας» που κοροϊδεύουν τον κόσμο, αλλά για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ! Και επειδή μάρκετινγκ σημαίνει αγορά και η αγορά με το μόνο που δεν παίζει είναι οι πωλήσεις, επομένως, αν μια ψυχολογική προσέγγιση πετυχαίνει το στόχο της αγοράς, δηλαδή «πουλάει», αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί μια χαρά.
Η μελέτη λοιπόν διαπίστωσε κάτι που... είναι ήδη θεωρητικώς γνωστό σε εμάς τους σοφιστάς. Ότι οι ευκαιρίες που προωθούν τα καταστήματα και οι προσφορές, υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη διέγερση στα κέντρα του εγκεφάλου, όση απολαμβάνει κάποιος κατά τη διάρκεια του σεξ. Οι επιστήμονες μέτρησαν την εγκεφαλική δραστηριότητα που δημιουργούν διάφορες αγορές και ανακάλυψαν ότι μία προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι, δύναται να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή.
Επιπλέον, οι ειδικοί χρησιμοποίησαν ένα σύστημα (iMotion) που καταγράφει τις κινήσεις των ματιών και τις συναισθηματικές αντιδράσεις του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10. Όπως αποδείχτηκε, στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας, εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση σεξουαλικών σκηνών, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για εκπτώσεις και προσφορές..
Τι θέλει λοιπόν να πει ο ποιητής; Πού είναι η ελπίς; Ακριβώς λοιπόν, επειδή λόγω της κρίσης και της πολιτικής του μνημονίου έχει μειωθεί η αγοραστική δύναμη, έχει βουλιάξει η αγορά και έχουν αυξηθεί τα λουκέτα, έχει πέσει και ο καταναλωτισμός. Η δυνατότητα πλέον για αγορές είναι σημαντικά μειωμένη, ο κόσμος δεν αγοράζει ούτε με προσφορές και έτσι τα κέντρα του εγκεφάλου δεν έχουν την ευκαιρία να διεγείρονται σεξουαλικά από τις εκπτώσεις και προσφορές προϊόντων και στρέφονται αναγκαστικά προς τον άνθρωπο, την γοητεία του και τον ερωτισμό του.
Αυτό είναι το χαρμόσυνο μήνυμα αδέλφια. Η βαθιά ύφεση βοηθάει στην σεξουαλική ανόρθωση του Έλληνα και της Ελληνίδας! Επειδή ήδη έχει φέρει τα πάνω κάτω στην κοινωνία αναγκάζει τους ανθρώπους να έλθουν πιο κοντά, τους σπρώχνει να απαλλαγούν από τον υλισμό, τον καταναλωτισμό και τη μανία της διάκρισης σε βάρος του άλλου και από όλα αυτά τα «αγοραία» που τους στεγνώνουν συναισθηματικά και σεξουαλικά και τους δείχνει ότι εκτός από το κυνήγι της «επιτυχίας» και του χρήματος υπάρχουν ουσιαστικότερα, μονιμότερα και ασφαλέστερα πράγματα στη ζωή.
Εκεί λοιπόν που είχαμε απελπιστεί γιατί οι αξίες της αγοράς μας έχουν διαβρώσει τόσο πολύ ώστε να χρειαζόμαστε GPS για να βρούμε το δρόμο προς την κλειτορίδα και προς το πέος, τώρα ένα φως διακρίνεται στην άκρη του τούνελ. Η οικονομική ύφεση, στην οποία ο Γιωργάκης και το μνημόνιο βυθίζουν συνειδητά τη χώρα προκειμένου να πληρωθούν οι δανειστές, φέρνει την ελπίδα. Βρε μήπως τελικά έχει δίκιο ο Γιωργάκης γιατί βοηθάει στην σεξουαλική ανόρθωση της πατρίδος;
Θα σκάσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου