Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Απάντηση Κώστα Λαλιώτη περί σχέσεων με το ΣΥΡΙΖΑ

ert.gr

Απάντηση Κώστα Λαλιώτη περί σχέσεων με το ΣΥΡΙΖΑΟ Κώστας Λαλιώτης με αφορμή δημοσίευμα της Κυριακάτικης Δημοκρατίας που τον «εμπλέκει» παρασκηνιακά με τον Αλέξη Τσίπρα έστειλε την εξής απάντηση.
«Είναι γνωστό ότι με δική μου πρωτοβουλία τον Ιούνιο του 2003 έχω παραιτηθεί από όλα τα κομματικά, πολιτικά και κοινοβουλευτικά αξιώματα. Σε κρίσιμες στιγμές ποτέ δεν έχω αρνηθεί τη θετική συμβουλή μου. Από τότε μέχρι σήμερα ανεξάρτητα από τις συμφωνίες μου, τις διαφορές ή τις ριζικές διαφωνίες μου σε στρατηγικές προγραμματικές πολιτικές, κοινωνικές, ιδεολογικές και αξιακές επιλογές των ηγετικών οργάνων του κινήματος ( πχ. Σχέδιο Ανάν -Λεφτά υπάρχουν-προσφυγή στο ΔΝΤ- υπογραφή μνημονίων με όλα τα συνεπακόλουθα μέτρα ) η σχέση μου με το ΠΑΣΟΚ είναι διαχρονικά δεδομένη και αδιαμφισβήτητη. Ο Αλέξης Τσίπρας και τα ηγετικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν χρειάζονται «συμβουλάτορες και καθοδηγητές» στο παρασκήνιο γιατί έχουν τη δυνατότητα και την ικανότητα να αυτοπροσδιορίζονται ιδεολογικά πολιτικά και προγραμματικά, γιατί έχουν τη δυνατότητα και την ικανότητα να ιεραρχούν μόνοι τους και με το δικό τους τρόπο τους στόχους στο στρατηγικό, πολιτικό, οικονομικό, επικοινωνιακό και προεκλογικό σχεδιασμό τους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου