Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Συγκρίσεις - Οι δύο όρκοι

faros


Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτώβρη σε λίγες μέρες, ας διαβάζουμε τον όρκο που έδιναν τότε, εκείνα τα χρόνια της μαύρης ναζιστκής γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα, οι Αγωνιστές του τιμημένου ΕΛΑΣ, σε αντίθεση με αυτόν των συνεργατών των Χιτλερογερμανών φασιστών.

ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΑΣ :
«Ορκίζομαι ότι θα αγωνιστώ έως την τελευταία σταγόνα του αίματός μου για την πλήρη απελευθέρωση, ακεραιότητα και ανεξαρτησία της πατρίδας.
Για την περιφρούρηση των συμφερόντων του ελληνικού λαού και την αποκατάσταση και κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του.
Για τον σκοπό αυτό θα υπακούω στις πράξεις και αποφάσεις της ΠΕΕΑ και θα εκτελώ ευσυνείδητα και πειθαρχικά τις εντολές και οδηγίες των ανωτέρων μου και θα αποφεύγω κάθε πράξη που θα με ατιμάζει σαν άτομο και σαν αγωνιστή του ελληνικού λαού».





Και ο όρκος των συνεργατών των Γερμανών Ναζί – Ταγματασφαλιτών:
«Ορκίζομαι εις τον Θεόν, τον άγιον τούτον όρκον, ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανωτάτου αρχηγού του γερμανικού στρατού Αδόλφου Χίτλερ.
Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθεισόμενας μου υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου.
Γνωρίζω καλώς ότι διά μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεών μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθεί παρά των γερμανικών στρατιωτικών νόμων».



Μια απλή ανάγνωση και η σύγκριση είναι αδυσώπητη !
Δείχνει ποιοι ήταν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ πατριώτες και ποιοι οι δοσίλογοι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου